måndag 24 mars 2014

Jerrys nya sittplats.

Åter en fin dag. Solen sken så fint i morse, men det var ingen värme. På jobbet slog det mig att gubben fyller 65 nästa tisdag. Hur har jag lyckats förtränga det. Nu har jag ett stort problem med att komma på vad jag ska köpa till honom. Att fråga honom är ingen idé, för jag vet redan svaret, det räcker med ett grattis är hans standard svar. Det blir till att använda fantasin och hoppas på att jag kommer på något vettigt.
Egentligen skulle man kanske firat ordentligt men ork finnes ej. Och sen är det lite sent att ordna till en fest. Bosse verkar inte vara så intresserad att fira sin 65 års dag med något jippo.

Jerry är lös och han har fattat tycket för min laptop. Det är tydligen det bästa stället att sitta på just nu, men det är inte så lätt att skriva med en goja som hela tiden vill hjälpa till. Lika bra att avsluta här. Ha en trevlig kväll.

Inga kommentarer: