söndag 5 maj 2013

Kråkflickan.

Känns fortfarande lite vemodigt efter att jag slängt så mycket böcker. Men som gubben sa så kommer det hela tiden nya böcker. Och som plåster på såren efter dagens röj så tog jag fram en ny bok. Det är en bok som är den första i en triologi, Kråkflickan heter den. Författarna heter Jerker Eriksson och Håkan Axlander Sundquist och är helt okända för mig, har aldrig hört talas om dom och inte böckerna heller för den delen. Varför jag köpt dom måste varit för att dom har fått bra kritik. Läste någonstans att den var imponerande för att vara en debutroman. Den började bra och jag kom in i boken direkt, fortsätter den i samma stil så blir det en bok som jag kommer få svårt att slita mig ifrån. Som tur är har jag även köpt andra delen och får försöka att få tag på den tredje delen om den nu har kommit ut. Nu ska jag fortsätta att läsa innan jag blir för trött. Ha ett bra slut på denna vecka.

Inga kommentarer: