söndag 27 december 2009

Denna trötthet.

Nu på morgonen har jag varit ute och skotta bort snön som fallit i natt. Hinner i stort sätt bara innanför dörren så kommer plogbilen. Men snövallen som blir får allt Bosse ta. Jag är så trött på att skotta snö. Morgonen ska jag tillbringa med DN som inte har utkommit på två dagar. Sen bär det av till mina päron. Prata med mamma igår. Blev så trött av att bara prata med henne genom telefonen. Börjar att bli lite orolig, vad det är som händer med mig? För det är inte normalt att man blir så slut bara av ett telefonsamtal. Luften går totalt ur mig. Kan sitta och bara titta rakt ut i luften och inte orka något. Den vila jag fått under helgen försvann helt. Hoppas bara att det är en tillfällig grej. Inte nog med det, har börjat nysa och snora. Och förkylning är något som jag absolut inte vill ha nu.

Inga kommentarer: