måndag 28 december 2009

Försenad julklapp.

Nu är jag igång igen efter en härlig julhelg. Fyra dagars ledighet har gjort att jag känner mig lite mer utvilad än vad jag var innan. Förutom det som hände igår så har jag verkligen haft det lugnt och skönt. Ser fram mot nästa helg. Fyra härliga dagar hoppas jag det blir. Vi ska bara njuta och äta gott.
När jag kom till jobbet kom chefen fram och gav mig en försenad julkram och ett kuvert med presentkort i. Han bad om ursäkt att han missa min hemgång i onsdags. Men vad gör det, alltid kul att få julklapp från företaget även om den kommer i efterskott. Sen är det lika mycket mitt fel, jag hade inte en tanke på att leta efter honom för att önska honom en god jul. Tänkte att jag ser honom medans jag handlar, men såg honom aldrig. Min slutsats blev att han nog inte var på jobbet. Han brukar försvinna från jobbet titt som tätt.
Ska snart gå och lägga mig. Det blir tufft dom två kommande dagarna, så det gäller att vara utvilad.

Inga kommentarer: