tisdag 22 december 2009

JAG VANN!!

Igår vart det klart med frimärkstävlingen på jobbet. Gissa vem som vann? Alldeles rätt, lilla jag vann. En liten extra uppmuntran kommer sitta bra till våren. Första pris är ett presentkort på Ticnet. Bara att hitta något som man vill gå på, men det lär nog inte vara så svårt.
Ikväll måste jag börja fixa det sista stöket här hemma, plus att jag måste hinna med att titta på V75:an tills imorgon. Om inte annat så kan jag vara med på Bosses och Jannes system, men det är väl mest för att dom ska få ihop något riktigt stort. Och varför inte, det är större chans att få med dom stora skrällarna. För skrälla tror jag att det gör och då är det roligt att vara med. Men vi får se hur landet ligger till ikväll.
Nej nu måste jag fixa till mig, har en hel dag på jobbet framför mig.

Inga kommentarer: