lördag 26 december 2009

Två saker gjorda.

Nu har jag bytt färg i skrivaren. Har även installerat skrivaren på vår nya dator. Tänk att man ska vänta med sådan enkla saker till sista minuten. Svarta färgen har det varit varning på i över en månad och för ett par veckor sen var den helt slut. Men tro inte att jag fixar det direkt. Det tar inte mer än en halv minut att byta patron, om ens det. Och installation av skrivaren har jag tänkt göra varje dag sen jag fick datorn. Men nu äntligen är den gjord. Har spelat ett system på travet och kunde skriva ut det, vilken lycka! Nästa år ska jag försöka att sluta med att skjuta upp saker och ting hela tiden. Bättre att få dom gjorda på en gång.
Jag är lite nyfiken på vad det är för mobil Sandra har köpt. Jag såg på facebook att hennes senaste status kom från en mobil. Om hon inte har lånat Milles nya, så har hon köpt en egen. Hur det nu är så får jag ge mig till tåls tills dom kommer hem från Småland.

Inga kommentarer: