fredag 25 december 2009

God fortsättning.

Hade en härlig julafton. Ingen stress. Tog allt som det kom utan jäkt. Prata med Jokkmokk. Där var allt bra. Prata även med Christian men han hade ätit för mycket till frukost och hade kontaktsvårigheter. Medans vi vänta på att Jonny skulle komma, titta vi på ett program med amrikanska truckers. Det var spännande,vinterkörning i norra amerika. Man fick följa ett gäng förare när dom körde på tuffa vägar över fjällen. Även ett program om samesläkter från Jokkmokk hanns det med. Jonny kom vid tre. Vi fick ett inramat foto på våran prinsessa Ebba. Hon är så fin den lilla ängeln. Så hon fick vara med hela julaftonen. Ställde foto brevid TV:n så länge. Så jag har svårt med om jag ska se på TV:n eller min lilla sessa.
Efter att vi ätit gick vi ut för att fika i stora rummet. Det tog inte lång tid innan Bosse och Jonny somna, själv var jag inte långt efter. När Jonny hade åkt hem kom Camilla över. Hon tyckte det var synd att hon missa Jonny. Men då fick hon ha oss för helt för sig själv, hihihi. Det blev många timmar med snack och skratt. Våran fantasi är det inte fel på heller.
Jag ska inte göra så mycket idag. Bara fortsätta att njuta av helgen och äta god mat. Vi väntar på att det ska komma ett snöoväder in över oss idag. När det kommer ska jag titta på Sällskapsresan i blue-ray.

Inga kommentarer: