lördag 3 oktober 2009

Lördag igen.

Vilken lyx att klara av att sova till klockan halv åtta en lördagsmorgon. Trodde inte det var sant när jag titta på klockan. Är lite tung i huvudet, men det beror nog mest på att jag har sovit för många timmar. Jag gick och la mig vid tio-tiden igår, så jag har sovit över nio timmar. Normalt sover jag runt sex timmar. Nu ska jag ta mig en mugg kaffe så att jag kommer igång. Det finns en hel del att göra. Sen ska jag till frissan och fixa håret. Idag kommer även Jonny över med min femtioårs present. Min gulliga tokunge har gått och köpt en tvättmaskin och diskmaskin. Han är för go den grabben. Hörde av Sandra att Helena och Ebba skulle följa med. Det ska bli roligt att träffa dom igen. Ebba gör många nya framsteg mellan gångerna vi träffar så det är alltid något nytt hon har lärt sig. Vad vore livet utan barn och barbarn? Ganska trist tror jag.
Såg att resebolagen har börjat släppa på resorna till nästa sommar, så nu kan man börja kolla vart man ska bo när vi ska iväg till sommaren. Hotellet vi bodde på i somras var fortfarande med så där har vi ett säkert kort. Men vi måste sätta oss ner och gå igenom allas tycken om hotellen. Det är viktigt att alla får säga sitt.

Inga kommentarer: