fredag 30 oktober 2009

Feber eller inte feber.

Idag fick jag stanna hemma. Febern intog min kropp. Svårt att svälja. Det är lite konstig med febern. På morgonen höll feber i sig, men senare på dagen försvann den för att strax efter komma tillbaka. Nu är jag feberfri och hoppas att jag ska förbli det. En sak är i alla fall säkert det kan inte vara halsfluss för då borde jag fått ännu mer ont i halsen och högre feber. Det kan ju vara vaccinet som gör det. Är det det så kan jag jobba på måndag, hurra vad det skulle vara bra. Vi hade tänkt oss en tur till Gustavsberg i helgen, men vi får avvakta och se hur jag mår. Vill ju inte smitta ner folket där, om det nu skulle vara något smittsamt. Sandra med familj har dragit ner till småland på kräftskiva. Camilla drog ner till Borås för att träffa sin älskade Henrik. Så här hemma hos oss blir det lugnt. Ska testa wii fit och sen får vi spela lite TP, kanske man orkar att åka lite slalom också.

Inga kommentarer: