söndag 18 oktober 2009

Spökmiddag för två????

Spökmiddag för två kan det vara nåt. Ja, varför inte? Undrar ni vad jag håller på med? Jag har varit inne och kolla på Liveit. Fick presentkort när jag fyllde år och ska hitta på något för dom. Det är inte lätt att välja, det finns en hel del olika upplevelser som låter skoj. Klappa vargarna finns med men har bestämt mig för att göra det lite längre fram, när det börjar att bli lite varmare ute. Skulle vilja göra något skojsigt nu i höst. Fastna för spökmiddag, men chokladprovning lät också lockande. Får ta mig en funderare på vad det blir. Det är ju lite intressant med spökena i gamla stan. Först får man vandra omkring i gränderna i en och en halv timme och höra om alla spöken som finns där och på slottet. Sen avslutar man med en trerätters middag. Det lutar nog på att det blir det. Eller?
Vad jag är avundsjuk på människor som bara kan bestämma sig utan att behöva vela som jag gör. Och det har inte blivit bättre med åren.

Inga kommentarer: