måndag 26 oktober 2009

Liams biodag.












Igår var vi på bio. Vi såg filmen Upp i 3D. Filmen var bra och det var riktigt häftigt med alla effekter. Vi hade bokad biljetter så vi var tvungna att vara där 1 timme innan för att hämta dom. Men vad gjorde väl det? Jag hann ju shoppa lite. Jag köpte lite spel ( TP och ett slalom) och det viktigast av allt Wii fit. När vi kommer ut från butiken skriker Liam att jag har förstört hela hans dag. Sandra och jag fick oss ett gott skratt. Jag förklara för Liam att han kunde följa med hem efter bion och köra lite slalom och det var han nöjd med. Efter det gick vi och hämta biljetterna och åt en bit mat. Vi har bestämt att när "köttebulle filmen" kommer blir det till att dra in och kolla den. Vi såg en trailer på den och den verka vara häftigare än Upp när det gäller effekter. Efter filmen åkte vi en snabbis förbi skopunkten för att se om vi hitta något jag kan ha på fötterna när jag åker till jobbet. Så fort som igår att hitta skor har jag nog aldrig haft. Glada i hågen åkte vi hemåt. Väl hemma blev det gott kaffe och slalomspel. Liam var en riktig snitsare på att ta sig nerför backarna.
Bosse och jag provspela TP senare på kvällen. Det kommer nog bli min favorit ett tag framöver. Jag vann givetvis första omgången så nu måste Bosse ha revans


Inga kommentarer: