onsdag 28 oktober 2009

Fotbads dag.

I morse tog jag mig ett fotbad. Hade köpt lite nya produkter och var tvungen att testa. Fötterna vart som nya. Så nu i kväll testa Bosse det samma. Han tyckte fötterna vart mycket mjukare och sköna. Det är helt rätt med fotbad den här årstiden.
Är fortfarande öm i armen efter sprutan. Bosse har fått en stor svullnad där han fick sprutan även han är öm i armen. Men han mår mycket bättre idag än vad han gjorde igår.
På jobbet idag berätta Micke att han tänkte ha fest när han har flyttat in i sin ny köpta kåk. Och han hade tänkt sig att bjuda oss på jobbet. Stackars sate, vi som blir som förbytta när vi träffas på fritiden, hahaha. Vi har alltid roligt, men det går lite hett till. Det låter som halva Sverige festar samtidigt. Men det blir roligt att få träffas hemma hos honom, och förhoppningsvis blir ingen utslängd och portad, hihihi. Jag får väl filma in gänget igen. Hur som helst så måste jag säga att Micke är modig. Undra om han verkligen har tänkt igenom saken. Och att han har förvarnat tjejen sin, så att hon inte får chocken när vi sätter igång.
Nu ska jag sätta mig och titta på Oskyldigt dömd.

Inga kommentarer: