onsdag 30 september 2009

Fy för sega datorer.

Trött på sega datorer. Min laptop är inte vad den varit. Seg som bara den. Skulle behöva en storrensning, får väl flörta med Mille. För är det något som jag inte klarar så är det sånt. Jag tycker att det bara ska flyta på utan en massa problem. Nu vet jag några som tror att jag ska köpa mig en ny laptop, men där har dom allt fel. Den här datorn byts inte ut förrän den är helt slut. Det är inte bara att köpe och köpe som vi säger på jobbet. Och efter festen så får vi nog suga på tavelramarna här hemma. Fy farao vad dyrt det här kalaset blir, men som en del säger så fyller man bara 50 en gång i livet. Roligt ska det bli. Det är inte för ofta som alla samlas och festar i våra släkter. På lördag ska jag till frissan och fixa håret. Sen är det mest städning, handling och annat röj fram till festen.

Inga kommentarer: