lördag 12 september 2009

Stress, stress och stress.

I dag blir det stressigt. Slängde på fläsklägg vid sjutiden, vi ska äta rotmos och fläsklägg i dag var det tänkt. Sen ska jag ner till pappa med hans nya lampa som jag köpte igår. Sandra ringde igår och tala om att Felicias kalas blir i dag i stället för i morgon. Så jag måste jäkta i väg och köpa en present direkt efter att jag varit hos pappa. Vi ska vara på kalaset klockan tre. Måste försöka att få i mig lite föda innan vi åker. Efter kalaset ska vi hem och fixa rotmos. Stolarna som vi köpte igår ska monteras, jag hoppas att vi hinner med det innan TV-kvällen börjar. Vi börja och titta på "kändisdjungeln" igår och ska försöka att följa den. Inte min stil av program men den var lite annorlunda än allt annat man har sett. Det ska bli kul och se hur dom klarar av sina utmaningar. Jag får sluta här för jag måste in i duschen och sen få i mig frukost.

Inga kommentarer: