söndag 20 september 2009

Det är ett totalt mörker här.


Sitter här och funderar på om jag ska släpa mig ut till köket och börja med disken. Idag har jag inte lust att göra något. Känner endast för att slappa i soffan, men det kan man ju inte göra. Läste Sandras blogg, den tjej verka vara full av energi. Just nu kan man inte tro att vi är släkt. Fattar inte att hon orkar att städa när hon har haft en sexdagars vecka på sitt jobb. Men hon är ju ung, så det kanske inte är så konstigt. Om man tänker efter och drar tiden tillbaka si så där 25 år, så var jag lika dan. Jag gjorde nog inget annat än att städa. Nu har halva dagen gåttoch jag ska försöka att göra lite nytta den andra halvan. Sandra, Felicia och jag ska åka ner till Sorunda och hälsa på gamlingarna. Det var ju ett tag sen Sandra var ner dit. Nu måste jag avsluta det här, för Sandra med familj kom hit.

Inga kommentarer: