tisdag 1 september 2009

Det har gått bra idag.

Första dagen i viktväktar andan har snart gått. Det har gott bra, men det brukar det göra. Resultatet ser jag på måndagen. Jag gick ner till tåget i morse, det var riktigt härlig. Jag letade efter min stegmätare i morse, men den gick inte att hitta. Lite tidsbrist hade jag, så jag ska kolla igen nu ikväll. Det är mycket roligare att gå om man har den på sig.
Prata med mamma nyss. Hon har ingen TV. Min lillebror har lovat i flera månader att han skulle fixa så att hon skulle kunna titta på TV:n i framtiden också. Men ingenting har hänt, så nu sitter hon och lyssnar på en gammal radio. Det är så trist när lillebror har lovat och sen bara struntar i det. Jaja, det är som det är, man får inte bli lack för det. Nu ska jag ta mig ett par kiwi frukter, sen ska jag kolla efter min stegmätare.

Inga kommentarer: