måndag 7 september 2009

2,2 kg ned.

I helgen har vi haft dottern och barnbarnet här. Hoppas bara inte Felicia blir sjuk nu. Jag har smittat ner gubben min. Själv ska jag ge förkylningen en dag till att bli bättre, sen ska jag banne mig börja jobba. Jag hoppas att det räcker med en dag. Har bara tagit det lugnt idag. Mot kvällen tog jag bilen och åkte ner till VV och vägde mig. Hade inte några större förväntningar på att vikten skulle ha minskat så mycket. Jag brukar inte göra det när jag är sjuk. Men den här veckan gav en viktminskning på 2,2 kg. Men det kan bli en viktökning till nästa vecka. Kroppen får en chock när jag börjar äta ordenligt igen. Men det behöver inte bli 2,2kg upp. När jag kom hem från VV så var jag helt slut, så i morgon får jag kanske ta mig en liten promenad för att se hur jag reagerar på det.

Inga kommentarer: