tisdag 18 augusti 2009

Varför ska det alltid jävlas för en.

Skulle sätta mig och slutföra fotoboken som jag börja med i våras. Men programmet vill inte göra som jag vill. Jag blir så trött. Nu när jag verkligen känner för att göra den klar, så ska det självklart jävlas. Det kanske inte är meningen att den ska bli klar.
Snacka med mamma i går och i dag. Hon berätta att pappa har blivit så pigg och att han vill prata med mig om sina pengar. Självklart att jag åker dit och snackar med honom. Han vill säkert veta hur mycket han har, så jag får skriva ut färska siffror åt honom. Det är roligt att han har börjat att tänka i dom banorna, då vet man att han är tillbaka till verkligheten.
Nu ska jag göra ett nytt försök med fotoboken, fungerar det inte nu får jag hitta på något annat.

Inga kommentarer: