onsdag 12 augusti 2009

Man kan undra.

Idag har våra chefer varit riktigt trevliga. Jag satt och funderade ett tag om dom hade varit här och läst. Hahaha, vad den tanken var rolig. Men det handla nog mer om att dom hade vaknat på rätt sida idag. Det är skit jobbigt när det svänger så här. Det är som ett dagis med en hel del trotsiga barn som går omkring och är gnälliga o griniga. Jag håller mig på min kant när det gäller två av personerna. Det är bäst så. Jag är inte otrevlig mot dom, men jag försöker att undvika att hamna i några djupare samtal med dom. Om dom läser det här så vet dom vilka dom är, hihi.
Börjar få ångest inför 50-årsdagen.
Vet inte om jag ska ha öppet hus eller om jag bara ska bjuda dom närmaste. Eller om jag bara ska strunta i hela grejen. En sak vet jag i alla fall, jag ska hugga tag i Norrköpings resan. Vi ska försöka att boka tid till Kolmården för att klappa på vargarna. Det skulle vara så häftigt att få göra det på min födelsedag. Det är mycket nu, alldeles för mycket. Så mycket att man inte får något gjort. Nu går jag upp och drar täcket över huvudet. Kanske har jag kommit fram till hur jag ska göra med firandet om två månader, när jag vaknar imorgon. Skulle behöva att planera lite redan nu.

Inga kommentarer: