onsdag 19 augusti 2009

Ett nytt beslut.

I morse skulle jag sätta på mig ett par jeans som jag inte har använt på hela sommaren. Och kan ni tänka er att dom hade krympt medans dom hängt i klädkammaren. Smått sur över det, mogna en tanke, glöm LCHF och gör det som alltid fungerar. Mitt på dagen hade jag tagit mitt beslut. På måndag ska jag skriva in mig på viktväktarna. Jag orkar nog inte att lära mig LCHF just nu. Jag kan det mesta om viktväktarna och det fungerar jämnt. Jag har kollat upp tiderna. Det blir måndagar klockan halv sex.
I morgon ska vi hämta Liam på fritids. Det ska bli roligt. Han ska sova här till fredag. Som det ser ut nu så blir det operation för Felicia. Hon ska träffa narkosen i morgon och kommer då bli inlagd för operation på fredag. Gud vad jag börjar bli nervös. Man kan nästan tro att det är jag som ska opereras.
Nu ska jag försöka mig på fotoboken igen. Hoppas det går bättre i dag. Om inte så får jag ladda ner nya foton.

Inga kommentarer: