torsdag 20 augusti 2009

Myskväll med Liam.

Var och hämta Liam på fritids efter jobbet. När vi kom hem fixa vi mat. Sen skulle vi fika. Dagen till ära,så skulle vi äta tårta. När disken var färdig så börja jag med att göra iordning fikat. Helene ringde precis mitt upp i kaffekoket. Hon sa att hon skulle komma över i morgonkväll. Det ska bli kul och se om hon kommer. Och ifall hon kommer så kanske man får reda på vad hon egentligen vill. Liam har suttit och tittat på friidrott med morfar. Han har ätit tårta så det spruta ur öronen. Sen har han övat längdhopp i vardagsrummet. Han tog satts från altan och hade tröskeln som avstamp, haha. Barn är för roliga. Nu har han somnat. Jag vet en som kommer att vara så trött i morgon. Men det överlever han nog, han kan ju sova ut på lördag.
För Felicia verkar allt gå efter planeringen Dom har lyckats sätta dit kanylen den här gången. När jag prata med Sandra senast så hade Felicia somnat. Hoppas allt går bra i morgon. Min tankar kommer att vara hos dom hela tiden, kan knappt tänka på annat just nu. Och nervös har jag blivit. Ont i magen har jag. Så här nervös var det längesen jag var. Får försöka att sova lite så att man fungerar någolunda i morgon på jobbet.

Inga kommentarer: