söndag 5 juli 2009

Så lycklig för så lite.

Har fixat TV:n till pappa. Han blev så lycklig. Fjärrkontrollen jag köpte var det bästa på länge. Nu kan han ändra kanal, höja och sänka ljudet precis som han vill. När jag hade installerat TV:n och fjärrkontrollen så började han att byta kanaler. När han kom på hur han skulle höja och sänka ljudet blev han så glad så tårarna nästan börja trilla. Det var så himla roligt att se honom så glad och lycklig. När vi skulle gå så fick jag en bamsekram och ett leende som jag kommer att leva länge på. Han brydde sig inte att mamma gick med oss. Glad i hågen tog vi en sväng ner till mamma och fikade. Nu kan jag börja att ta i tur med kläderna. Sen ska Rocky få sig en dusch. Han ska vinklippas i morgon eller på tisdag, beror på när Anna och Åke kommer från landet.

Inga kommentarer: