onsdag 1 juli 2009

Det går undan.

Den här veckan verkar att gå fortare än jag har väntat mig. Min kassa sluta att fungera idag. Fick kalla in storbossen från hans semester, han fixa den men var tvungen att plocka delar från en annan kassa. Vi står alltså med en kassa kort. Det innebär att det blir mer köigt än annars. Det är sånt jag gillar, tiden rinner iväg. I morse ringde en läkare från vårdcentralen och fråga om det stämde att jag hade beställt förnyade recept och rabbla upp alla namnen. Jag sa att det stämde och att det var fyra olika. Då så, sa hon, då klickar jag här så är det bara för dig att gå ner till apoteket och hämta ut. Det var bara att tacka. Tänkte efter samtalet, har läkarna så mycket tid så att dom kan ringa och fråga något som dom kan läsa på skärmen. Hur som helst så är det service. Får försöka att hinna ner till apoteket innan helgen.

Inga kommentarer: