torsdag 30 juli 2009

Pappa blir bara piggare.

I dag var Sandra och jag till pappa och hälsa på. Han blir bara piggare och piggare. Det första han sa när vi kom in var. Den kosta 2000 kronor och visa upp sin nya klocka. Den var han så glad över. Vi titta på en massa foton som mamma har tagit med upp till honom. Sen åkte vi till mamma, hon hade besök från Norge igen. Min morbror och moster har tagit sig en tur till Sverige. Dom ska komma över till oss nån kväll, så det blir till att städa. När vi åkte hem såg vi en katt bli på körd av bilen framför oss. Det var ingen trevlig syn. Jag såg i backspegeln hur katten reste sig för att genast falla ihop med en gång.
Bosse och Mille som hade stannat hemma för att laga grillen vänta på oss, så att vi kunde grilla korv. Sen höll Felicia hov, vi skratta så att jag fick ont i magen. Ska nu sätta mig och titta på Mitt i naturen, det ska handla om blodiglar, urk.

Inga kommentarer: