söndag 26 juli 2009

Härlig söndagsmorgon.
















I går var vi till stan och gick på Skansen med Jonny, Helena, Ebba, Anton och Håkan. Helenas mamma kom lite senare. Det är så skönt att knalla omkring på Skansen. Fick se några av vargarna. Vildsvinskulltingarna var så söta synd att dom blir så fula när dom blir stora. Efter Skansen åt vi middag inne i stan. När vi kom hem var vi helt slut och vart sängen som gällde. Sov ända till klocka nio i morse. Så nu kan jag börja att röja här hemma. Har haft en härlig tyst söndags morgon. Suttit med min kaffemugg och läst DN. Bosse har forfarande inte gått upp. Jag hoppas att Sandra kommer över i dag så att jag får träffa Liam innan han åker hem till sin pappa. Han ska vara där i tre veckor så det vore kul om man fick träffa honom. Annars blir det sex veckor som jag inte har fått träffat honom, alldeles för lång tid. Sätter äntligen in några bilder från semestern.

Inga kommentarer: