söndag 5 juli 2009

Mycke besök på en gång.

I går hade vi en riktigt trevlig dag. Först var Sandra med familj över och lämna foton och nycklar. När dom skulle åka kom Jonny, Helena och lilla Ebba. Efter nån timme kom Fredrik, Marika med sin Ella. Vi bestämde oss för att grilla. Vi åkte ner och handla det vi skulle ha. När vi kom hem snacka Jonny med Micke, så han och Sandra kom också över för att grilla. Fredrik och Marika åkte hem innan vi börja med grillningen. Dom kunde inte stanna för dom hade handlat på Maxi innan dom kom till oss, så dom var tvungna att åka hem och få in varorna i kylen. Men vi andra satt i gång med grillningen och hade det trevligt. Ebba lyckades att somna till två gånger under eftermiddagen och kvällen. Hon har energi som räcker till ett helt regemente. En riktig solstråle. Ella sov när dom kom men vakna till efter ett tag, så vi fick se henne vaken. Kameran åkte fram och jag fick lite kort på tjejerna.
I dag ska jag åka till Tore och hämta pappas TV, sen bär det av ner till Sorunda. Jag hoppas att vi kommer hem i skaplig tid. Måste tvätta lite och gå igenom garderoben. Tänkte passa på att handla lite nytt nu i början på veckan. Det ska ju bli dåligt väder så det passar ju bra. Bosse sover fortfarande så det kanske blir sent innan vi kommer iväg. Vi har ju semester så vi behöver ju inte stressa. Ska gå och fixa mig lite kaffe och sätta mig ner framför TV:n och små titta på morgonprogrammet.

Inga kommentarer: