torsdag 23 juli 2009

Hemma igen.

Nu har jag kommit hem igen. Har packat upp både min och gubbens resväska. Tröttheten finns inte på min världskarta. Men efter den här semestern kanske jag får leta efter trötthet. Just nu har jag hur mycket energi som helst. Som sagt var har jag fixat all packning, det är nog första gången jag har lyckats med att göra det samma kväll som vi kommit hem. När vi satt på flygplanet hem sa Bosse att han trodde att hans gamla jobbarkompis satt en bit ifrån oss. Och mycket riktigt så var det så. Hans fru var riktigt trevlig och vi hade ett givande samtal tillsammans. Tony var inte helt fel han heller. När vi låg på Essingeleden ringde Jonny, vi pratat om lite av varje och bestämde att vi ska höras i morgon. Helenas mamma åker hem på söndag och vi ska träffa henne innan hon åker. Det ska bli riktigt roligt att träffa henne igen. Får höra i morgon eller rättare i sagt idag vad vi hittar på. Måste ringa Anna och Åke om Rocky, hoppas att han är vingklippt och kloklippt i morgon så att vi har fredagen fri. Det bästa är ju att vi kan hämta honom i morgon. Jag saknar Rocky och vill ha lite tid med honom, nu efter semestern.Vet att han har haft ett det hur bra som helst hemma hos Anna o Åke. Men hemma är alltid bäst. Nej nu ska jag nog gå upp och få mig lite sömn. God natt allihopa.

Inga kommentarer: