onsdag 8 juli 2009

Gran Canaria.

Nu har vi tagit oss ner till Gran Canaria. Hotellet är toppen. Vi har utsikt över Playa Amadores. Jättestor balkong. Trevlig personal. Ikväll ska vi bara sitta och mysa, äta potatismos med sibylla korv. Vi är ganska trötta så vi orkar inte gå ut och äta. Imorgon ska vi ner till playan. Måste ta oss ett dopp i Atlanten. Temperaturen ligger mellan 30-35 grader. På kvällen funderar vi på att åka till Puerto Rico och käka en god middag på våran favorit resturang. Tänk att jag har kunnat hålla tyst om denna resa till barna. Det trodde inte Bosse. Men jag lyckades i alla fall. Fast det har varit svårt. Resan bokade vi den 4/6 och då lova jag att inte berätta något. Som jag alltså har hållit. Det är våran födelsedagspresent, vi firar 110år i år. Och den 14/7 har vi varit förlovade i 19 år. Datorn har jag tagit med mig så jag kan fortsätta att vinna på travet, hihi. Jag lyckades tillslut att få igång den och hoppas att jag kommer i håg hur jag gjorde. Det var ju inte bara att sätta i sladden. Men har jag lyckats en gång så får jag hoppas att det fungerar nästa gång.
Det är så jävla skönt att vara här igen. Ska bara slappa och njuta av sol o värme. God mat och dryck hör ju också till. Nu ska jag ut och ta mig ett bloss och en kall cola. Tar nog med mig en bok. Middagen får vi rikta in oss på efter klockan åtta. Om datorn och jag kan hållas sams så hörs vi kanske i morgon. Vem vet det kanske blir lite bilder också.

1 kommentar:

Sandra sa...

skönt att du kunde hålla tyst:) Men du behövde inte ta nycklarna till lägenheten, vi kunde bett Rille ta dom... Men som sagt hoppas ni får det trevligt.. kramar