torsdag 10 oktober 2013

Tordag blir snart fredag.

Inte många timmar kvar innan torsdag blir fredag, oj vad denna vecka har gått fort. Fick sms från min tandläkare idag, hon ville bara påminna mig att jag ska dit i morgon. Inget jag glömmer i första taget kan jag lova, hela veckan har tandläkarbesöket funnits i min hjärna. Självklart är jag rädd men den rädslan är inte lika stark som den brukar vara. Blir det inte värre än så här är jag på god väg att bli av med min tandläkarskräck. Efter mitt besök hos tandläkaren börjar min tredagars ledighet, ska bli så skönt.

Idag har det regnat en del, inget ösregn mer ett duggregn men ändock ett regn. Humöret är inte det bästa när det regnar och är hel grått ute. Men man får göra det bästa av saken, har tänt en massa ljus som lyser upp och värmer, humöret blev lite bättre av det. Stearinljus i olika former och värmeljus är en av få saker som är bra med hösten. Finns det något mysigare med tända ljus både på morgonen och kvällen när höstens mörker lägger sig över oss. Jag bara älskar det.

Inga kommentarer: