lördag 12 oktober 2013

Nu är jag stolt.

Nu är jag riktigt stolt över mig själv. Jag var hos tandläkaren i går, lagade ett litet hål och bytte ut en gammal lagning och det utan bedövning. När tandläkaren frågade om jag hade lust att komma i morgon (läs idag) svarade jag snabbt ja. Hahaha, kunde inte tro att det var sant att jag skulle vilja gå till tandläkaren på min födelsedag. Idag är det bara en gammal lagning som ska göras sen är klar för tillfället hos tandläkaren. Några besök hos tandhygienisten blir det och åter tillbaka till tandläkaren för att göra något åt gluggen efter utdragningen. Den utdragningen av två tänder som började den här resan. Känner inte av min tandläkarskräck överhuvudtaget, kan det vara så att jag blivit botad? Gubben säger att det verkar slagit över till att gilla tandläkaren skarpt, när jag till och med frivilligt går dit två dagar i följd.

Liam, Sandra och jag ska gå på en fotbolls match den 27/10. Jag som hatar att se på fotboll, sen att det är Djurgården som spelar gör ju inte saken bättre. Men jag ser fram emot den dagen för det är ju inte själva matchen som är intressant utan det är att Liam ska gå line up med Djurgården. Det är stort för små killarna. Ska köpa ett nytt minneskort till kameran för det kommer bli mycket bilder. Att det sen blir mitt första besök på Friends Arena gör det hela till ett litet äventyr. Hoppas bara att alla huliganer håller sig på mattan eller helst hemma. Brukar se på nyheterna hur det kan gå till utanför och på arenan, inget jag vill uppleva.

Telefonerna går på högvarv, är tydligen populär idag. Så jag får avsluta här. Ha en trevlig lördag.

Inga kommentarer: