onsdag 9 oktober 2013

Höst = raggisar.

Nu när hösten är här och jag går omkring och småfryser, så har jag tagit fram sticker o garn. Nu ska blir det raggsockor till dom som vill ha i familjen. Jag börjar med ett par till Liam, sen får vi se vem som får nästa par. Konstigt det där med att man fryser så går tankarna till barn o barnbarn, och man vill genast packa på dom varma kläder. Är det normalt?? När mina barn var små och jag frös så klädde jag på barnen. Inte blev jag varmare av det och dom stackars små badade säkert i svett. Säkert så gjorde min mamma likadant med mig och mina syskon. Och jag vet att min dotter gör precis samma sak. Hur knäppt får det vara.

Strax dags att se veckans avsnitt av Stalker med Hasse Aro. Passar då på att sticka på Liams raggisar. Sen är det sängdags. 

Inga kommentarer: