söndag 17 juni 2012

Godmorgon!!!

Vakna tidigt i morse av ett smattrande på fönstret. Ett smattrande som har fortsatt hela morgonen. Regnet vill bara inte sluta. Hoppas på att eftermiddagen blir en eftermiddag utan regn.

Igår var jag och fixa passet. Hängde på låset men vad hjälpte det, fick vänta en timme innan det var min tur. Men nu är det gjort och nu är det bara vänta på att passet ska bli färdigt sen blir det att köa för att hämta ut det. Efter att passet var fixat åkte vi och handla, jag köpte nya blommor till köksfönstret. Sprang på svärmor nere i centrumet och körde hem henne innan vi for hem. Började att tvätta köksfönstret och hade precis blivit klar med insidan så började det regna. Så typiskt! Bosse gick ut och tog utsidan mellan skurarna och nu har vi fått det fint i köksfönstret.

Igår sov jag ett par timmar efter fönstertvätten, det var längesen jag gjorde det. Trodde att jag skulle vara pigg på kvällen men icke sa Nicke. Jag gick och la mig strax efter nio och har sovit hela natten. Det är helt onormalt att vara så här trött, tror jag skulle kunna sova bort denna söndag om jag ville. Men har en del att göra idag och ska hinna åka ner till mamma en sväng. Så något mer sovande blir det inte.

Nästa helg är det midsommar, på grund av det dåliga vädret vi har haft hela juni så har jag ännu inte fått några midsommar känslor. Men det är ju några dagar till dess och vill bara solen komma skina över oss så blir det nog mycket midsommar känslor, hahaha.

Nu ska jag ta mig en mugg kaffe och titta lite på morgonprogrammet innan jag kör i gång med det jag tänkt ska göras idag. Ha en bra söndag.

Inga kommentarer: