torsdag 14 juni 2012

Halva smörgåstårtan är klar.

I kväll har jag gjort grunden till smörgåstårtan som vi egentligen skulle haft förra helgen. Bättre sent en aldrig. I morgon fixar jag till resten innan vi börjar att mumsa i oss den. På lördag ska jag skaffa mig ett nytt pass, har åkt förbi polisen ett par gånger men det har varit så långa köer så jag har inte kunna stå där då det är viktigt för mig att få i mig middag senast klockan sju. På lördag får jag åka dit så jag är där en kvart innan dom öppnar och hoppas att på slippa köa allt för länge. Efter att passet är fixat så åker vi nog in till Stockholm. Bosse ska ha nya jeans och då ska han till sin favoritbutik (Levis). Själv ska jag inte handla något om jag inte råkar springa på något. Jo, kanske ska jag kolla på någon sommarjacka och en ny handväska skulle inte vara helt fel. Självklart blir det middag i stora staden när vi ändå är där.

Nu har jag bara 15 arbetsdagar innan semestern börjar. Och midsommar har vi nästa helg, inte klokt vad tiden går. Inte för att det känns som vi är i mitten av juni. Kallt, regnigt och lite sol om vart annat har det varit i flera veckor och tydligen ska det här vädret hålla i sig ett tag till. Någon riktig sommar lär det väl som vanligt inte bli. Jag är så glad att vi beställde vår resa så vi åtminstone får två veckor med sol o värme.

Nu ska jag hoppa i säng och få min välbehövliga sömn. Godnatt och sov så gott.





Inga kommentarer: