tisdag 5 april 2011

Ett litet livstecken.




Nu har vi varit här tre dagar och vi har hunnit promenerat ett par mil. Hahahaha det låter mycket men egentligen så känns det mer som ett par km. Vädret växlar fort. På morgonen kan det regna för att snabbt gå över till sol. Varmt är det och det blåser ljumma vindar. Vi har inte hunnit sola något men färg har vi fått. Mitt blodtryck har gått ner så det är väl här jag skulle behöva bo, hihihi.

Jag trodde innan jag åkte att det skulle vara fullt av svarta saker här men vi har bara sett 2 st. En låg vid vår pool och sola med alla kläderna på. Han hade sett till att han var helt täckt av kläder och badlakan. Kunde bara konstantera att det inte fanns många välmående hjärnceller där inte. Den andra såg vi i lördags kväll. Han försökte sälja krimskrams på krogen men försvann ganska fort och sen dess har vi inte sett till honom.

Nu ska jag bara kolla min majl sen ska vi ut en sväng. Ha det bra upp.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Så trevligt att få se att du varit inne på både din blogg och fejjan.

Njut nu av era härliga dagar

Kraaaaaaaaaaaaam