fredag 22 april 2011

Långfredag.

Långfredagen börja inte bra. Ingen tidning i brevlådan, solen har tydligen tagit semester. Jag som hade sett fram emot att få sitta ute med fika och tidningen nu på morgonen. Hoppas att eftermiddagen blir solig.
Ska ta mig ner till mamma under dagen. Hade även tänkt att hälsa på farsgubben, men vet inte om det går. Han har flyttas över till SÖS då slangen i halsen har åkt ur igen. Han sondmatas och då är det ju viktigt att den sitter på plats, vi vet inte hur dom tänker lösa det hela. Det finns olika lösningar på problemet och det är bara att hoppas att dom fixar det så vi slipper detta åkande mellan olika sjukhus. Vi får veta mera under dagen.
Medans jag sitter här och skriver börja solen lysa där ute. Vilken lycka då kan jag ta med mig en mugg kaffe och laptopen ut i solen.
Ha en bra långfredag.

Inga kommentarer: