söndag 31 mars 2013

Så lustigt.

Värken i huvudet har blivit något bättre. Bosse är skit dålig, ont i kroppen och nu till kvällen klagar han på värk i kroppen. En sjuk helg för oss. Mitt i all huvudvärk har huvudet ställt in sig på att vi ska upp och jobba i morgon. Lite lustigt egentligen då jag vet att jag har ledigt och inte ska till jobbet förrän på tisdag. En härlig känsla är det i alla fall att jag har en dag till att vila upp mig på. Några besökt till våra mödrar blir det inte då vi inte är friska. Vi vill ju inte smitta ner dom och i morgon fyller Bosse år. Vi hoppas på att vi slipper besök och att dom som vill gratta nöjer sig med ett telefonsamtal.

Grannarna har invigt sin grill idag. Såg riktigt mysigt ut när dom stod runt grillen och passa maten. Vi har haft en stor sol lysande hela dagen och den får givetvis fortsätta med att skina över oss. På tv:n sa dom att vi har haft den solrikaste mars månad sen dom började med räkningen. När man tänker efter så kan det faktiskt vara sant även om det varit kallt. En liten tröst i denna bistra vinter vi haft eller har. Vi har haft ett ordentligt takdropp under dagen och nästan all snö har runnit bort från altantaket. + 10 grader inne på altanen, det har varit lite vårkänsla när man gått ut där. Kan det vara så att våren äntligen är på väg????

Inga kommentarer: