måndag 4 mars 2013

En bra dag att lägga bakom sig.

Tiden går så fort när man är ledig. Har haft tre härliga lediga dagar men tycker det var igår som jag var på jobbet. Har fått en hel del gjort idag. Började morgonen med att göra övningarna som vi fått för den här veckan. Det var 34 övningar som jag snabbt jobba mig igenom, tog en och en halv timme. Jag är helt säker på att jag har helt rätt svar och det blir roligt när vi får facit. Efter det klara jag av all tvätt, städade lite och när jag skriver lite så menar jag lite. Åt lunch och efter det blev det lite forskning igen, sen var det dags att planera middagen. Ner till affären för att handla, hem och laga mat, äta och fixa köket. Efter det så var det dags att bädda rent i sängarna, det är ju synd att inte ha någon smutstvätt liggande. Sen en lååång härlig varmdusch. Nu ska jag ta det lugnt innan det är dags att krypa i en renbäddad säng för att få mig en välbehövlig sömn. I morgon är det dags att börja jobba igen. Den här veckan är en bra vecka på jobbet, jag jobbar bara två eftermiddagar med vår energitjuv till kollega, härligt.
Godnatt och sov så gott!!

Inga kommentarer: