söndag 3 mars 2013

Guld och silver.

Var in i mitt klassrum och kollade om tredje lektionen hade kommit och det hade den. Fick en hel sida med uppgifter som ska göras, så i morgon blir det att beta av listan. Hoppas jag hinner med hela listan så jag hinner forska lite på våra släktingar också.

Hela eftermiddagen har jag varit så trött så jag hade nog kunnat somna stående, om jag velat. Men det hade varit dumt då det blir problem med nattsömnen. Jag fick helt enkelt fixa lite här hemma så jag höll mig i rörelse. Det där med att sticka var ingen hjälp mot tröttheten, tydligen har jag inga problem med att sticka sovande.

Det blev silver i Wasaloppet och GULD i 5-milen. Johan Olsson körde sitt egna race och låg först, helt ensam i ca 3,5 mil. Ett stort grattis till honom. Han är värd en bragdmedalj.



Inga kommentarer: