söndag 31 mars 2013

Sommartid.

Vaknade klockan tre i morse, pigg som en mört. Ett huvud med tung värk, gick ner till köket för att ta ett par treo. Tittade på klockan och kom på att vi skulle ställa fram klockan med en timme, alltså var klockan helt plötsligt fyra. Ingen idé att lägga sig igen. Det fruktansvärda illamående jag hade igår är borta, magen verkar må så mycket bättre. Nu är det bara huvudvärken som ska bort och då kommer jag må kanon igen. Det är värre med Bosse, han vakna med en förkylning. Så dagen blir lugn här hos oss. Jag har släktforskat lite men fick lägga ner då huvudet inte blir bättre att läsa i kyrkoböckerna. Nu är det trav på tv:n och jag småtittar på det. Spelat har jag faktiskt gjort men efter fyra lopp så sprack min rad. För gubben är det lika illa, hans sprack efter tre lopp. Ska väl börja att förbereda middagen snart. Men först ska nog ringa Sandra för att höra om dom har invigt deras nya badkar som Mille var och hämta idag. Ha en fortsatt glad påsk.

Inga kommentarer: