tisdag 1 november 2011

Godmorgon!

Ska försöka mig på att jobba heltid nu. Visserligen sa läkaren att jag ska jobba halvtid tills det är en klar förbättring. Men vad är en klar förbättring? Jag har ont till och från, om jag inte har ont så har jag stickningar o domningar i benet. Börjar bli trött på att jobba halvtid så jag tog ett eget beslut att försöka mig på en heltid. Läkaren har semester den här veckan så jag passar på att bedöma läget själv,hihi. Säker ett dåligt beslut. Igår jobba jag på förmiddagen och hade värk nästan hela tiden. Väl hemma tog jag två värktabletter och la mig för att vila ett tag. Jag somna nästan omgående och sov till klockan sex-tiden, då gubben väckte mig. Hade då sovit i tre timmar. Jag undra varför han inte hade väckt mig när han kom hem. Han tyckte jag verka sova så skönt så han ville inte väcka mig. Vi åt middag och efter det var det dags för mig att vila igen. Somna om, vakna till då och då tills det var dags att krypa i säng. Trodde då att jag skulle ha en lång sömnlös natt framför mig. Men icke sa Nicke jag har sovit som en stock hela natten. Nu har jag varit uppe ett par timmar och har haft värk hela tiden, ingen bra början på min idé att börja med heltids jobb. Har gjort ett pass med mina övningar och ska nu äta lite frukost innan jag åker till jobbet.
Ha en bra dag.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Nej. säkert inget bra beslut alls. Stackare det där låter inte alls bra.
Att ha en motionscykel hemma det är bra, min höft värker när jag går så att sitta på den och cykla är toppen. Sen kan man ju inte heller klaga på vädret.
Jättebra att du har slutat att röka, du kommer att klara detta galant.
Kraaaaaaaaaaaaaaam