söndag 30 oktober 2011

Lördag

 Igår var vi till Gustavsberg för att träffa vårt senaste tillskott i familjen. Idag var det beräknat att han skulle komma, men han kom sex veckor förtidigt. Han är så lik sin stora syster. Och kameran hade jag med, men det blev endast denna bilden på honom. Jag hann hålla lite i honom innan han ville ha mat sen sova mest hela tiden.
 Här har vi storasyster Ebba. Hon berätta att hon hjälpt mamma att tvätta golvet med olja, det var pappas snus som hon tvätta bort, haha. Halt blev det. Kan tänka mig att det redan var rent innan hon hjälpte till. Men det är ju snällt att vilja ge en hjälpande hand nu när mamma kan ha lite mycket med lillebror, hihi.
 Här har vi morbror Håkans leksak enligt Ebba. Kan tänka mig att även mamma är med på ett hörn.
 Sen har vi pappa Jonnys scanior. Den som är närmast i bild är det senaste tillskottet till hans vagnspark.
 Självklar har även Ebba en egen bil, och vad som behövs för att hålla i ordning på alla maskiner och lastbilar på denna arbetsplats är ju en polis.
 Farmor har varit en flitig fotograf när det gäller lastbilarna. Det blev många fina bilder. Bilder på barna får jag se till att det blir mer av nästa gång.





 Kan förstå att sonen är stolt över sin nya scania.

Inga kommentarer: