fredag 25 november 2011

Fredag även denna vecka.

Kolla runt bland mina bilder och hitta den här fina vita tigern som bor på Lanzarotes djurpark. Just nu har jag en stark längtan att få resa söderut. Kan det bero på vårt tråkiga väder i i Stockholm. Grått och trist, i natt har det regnat, suck. En dag kvar att jobba denna vecka och det ska bli riktigt skönt med två dagars ledighet. Jag är helt slut, det känns som om jag skulle kunna sova ett par dygn. Så helgen ska jag ta det lugnt och pyssla här hemma. På söndag är det den första advent så lite har man ju att göra till dess.
Nu ska jag inta lite föda och sedan far jag iväg till jobbet. Ha en bra fredag.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Vad duktig du är som har slutat med Herr Nikotin. Bravo, ja allt går bara man har den GODA VILJAN.

Kraaaaaaaaaaaam och ha en trevlig lördagskväll