tisdag 8 november 2011

Godmorgon.

En natt med dålig sömn har jag haft. Fördelen med det är att jag brukar sov som en stock natten efter en sådan natt. Gissa om jag ser fram emot att få krypa ner i sängen ikväll, haha.
Nu på morgonen ska jag till min sjukgymnast innan jag far till jobbet. Ska få lite mera övningar som ska läggas till dom jag redan fått. Har jobbat heltid nu en vecka och tycker det har gått ganska bra. Visst har jag haft ont men jag tycker nog att det blir längre mellan smärtperioderna. Får hoppas på att det inte blir något bakslag nu. Jag är ju inte direkt den typen som gillar att göra en massa övningar. Träning är nog bland det värsta jag vet. Alla övningar som jag nu måste göra är bara ett måste och jag får ta fram piskan för att få dom gjorda. Kanske inte riktigt så illa, men ju bättre jag känner mig desto jobbigare blir det att göra övningarna. Jag får verkligen ta mig i kragen för att få dom gjorda.
Nu måste jag börja att göra iordning mig så jag hinner med en promenad ner till tåget istället för att ta bussen. Ha en bra dag.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Jag är helt allergisk mot sjukgymnaster, hihihihihi. Skönt att du tycker att det blivit bättre, det är väl inte så att du har blivit van smärtan????
Det räcker gott och väl för mej med motionscykeln, minns då min arm var helt stel, jag och sjukgymnasten kom inte överrens alls. Jag slutade hos henne, men höll på med övningarna i hemmet och blev bra tills sist. Bara jag fick göra mina övningar i min takt och inte ha någon hurtfrisk gymnast som bråkar, hahahhaahahaha.
Jag är lite konstig, hahahahaha
Kram