fredag 11 november 2011

Slutet på v. 45

Endast en dag kvar på denna arbetsvecka. Ska bli riktigt skönt med två dagars ledighet. Dom tre senaste dagarna har varit jobbiga, min ständiga följeslagare smärtan har varit extra svårt. Så jag behöver verkligen en lugn och skön helg, med mycket vila och träning. Den här helgen börjar vinterstudion, och jag ser fram emot att sitta nerkrypen i soffan framför tv:n med min stickning och njuta av att andra tar ut sig,hihi. Konstigt att jag helt plötsligt tycker att vinterstudion är så bra, måste vara min rygg o ben värk som gör det.
Efter att arbetsdagen är slut ska jag åka och köpa nytt garn. Ska sticka lite lovikka vantar medans jag väntar på att garnet till tröjorna kommer. Jag skickade efter garn och mönster för snart 2 veckor men det har inte kommit. Jag har ju så svårt att vänta på leveranser och har nu tröttnat så jag åker till Haggis och köper garn till vantar och sockor. Tror att det här får vara sista gången jag skickar efter garn, ska i fortsättningen vända mig till Haggis.

Inga kommentarer: