söndag 13 november 2011

Kyrkogårds besök igen.

Har varit och tänt ljus på gravarna idag. Det är ju farsdag och många tänder ljus för sina fäder som inte längre finns med oss. På vägen hem köpte vi oss en bakelse var. Ska mumsa på min så fort maten har sjunkit.
Det är ingen värme ute så nu sitter jag med mina duntofflor och flispläd på igen. Tänk att det ska vara så förbaskat kallt ute på kyrkogårdarna vid den här tiden på året. Inte blir det bättre att inte jag kommer ihåg att ta med mig vantar och halsduk. Så lite självförvållat är det att jag nu fryser.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Tack, det här är en mall jag har, Gör så här gå in opå DESIGN, där väljer du ENKEL mall.Klicka på "använd i bloggen" högst upp i hörnet på bloggen. Därefter går du till BAKGRUND klickar på en, Där kan du välja precis vilka bakgrunder som passar dej. Det finns mycket att välja på , ABSTRAKT, KONST, osv. Glöm inte att även här klicka på ANVÄND I BLOGGEN.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam

Det där fixar du lätt som en plätt, du får sitta och pula ett tag, det tog ett tag för mej innan jag begrep, hur jag skulle gå tillväga.

Kraaaaaaaaaaaaaaaam