fredag 4 november 2011

Äntligen fredag!

Har jobbat 3 hela dagar och ska snart jobba den fjärde hela dagen den här veckan. Det har gått ganska bra faktiskt. Visst har jag haft ont men absolut inte lika mycket som förut. Den värsta smärtan har jag haft på fritiden så som kvällar och nätter. Det är så skönt att vara igång med jobbandet igen.

Igår bokade jag bio-biljetter till mig, Bosse och Liam. Vi ska ha en egen dag med Liam. Efter Bion hade vi tänkt att grilla sen blir det bowling som gäller. Liam sover över hos oss för på söndag ska vi åka och tända ett ljus för min pappa på kyrkogården. Om vi har tur möter Sandra upp oss där.

När jag boka biljetterna igår höll jag på att bli helt vansinnig. För att slippa hämta biljetterna redan idag så tänkte jag att jag betalar dom över datorn. Över laptopen gick det inte, så fort jag försökte svara datorn att explorer svara inte. Starta upp vår andra dator och där var det likadant. Kolla runt lite och hitta ett ställe som tala om att jag skulle ändra på något ställe i säkerheten, blablabla. Överkurs tänkte jag och samtidigt riktigt arg för det innebar att vi var tvungna att åka och hämta biljetterna redan idag. Jag som handlar och betalar via nätet jämnt och ständigt kan bara inte fatta varför SF:s biljetter inte kan betalas utan en massa ändringar på datorn. Och varför ska man vara tvungna att hämta ut biljetterna ett helt dygn innan man ska se filmen. Förr räckte det med att man hämta ut biljetterna en timme innan. Tur att vi bokade på Heron city och inte inne i stan. Nu blir det inte en sån lång omväg för mig efter jobbet.

Oj. vad klockan går. Ska jag komma i tid till jobbet får jag avsluta nu. Ha en bra fredag.

Inga kommentarer: