lördag 30 maj 2009

Välbehövligt fotbad.

I dag har jag varit i gång sedan klockan åtta i morse. Först var jag och klippte mig. Av min hårfrissa fick jag två flaskor vin som hon ville att jag skulle testa, och det tackar man inte nej till. Handla lite middagsmat. Sen har vi målat hela eftermiddagen. Är nästan färdiga. I morgon ska vi måla dom delarna som inte är målat mer än en gång. Sen har vi ätit och nu sitter Bosse och tittar på travet. Medans jag sitter med mina fötter i ett härligt fotbad. Det är dax att göra fötterna fina inför sommaren. Egentligen skulle jag behöva sitta i fotbad minst två gånger i veckan, men jag har slarvat med det. Får skärpa mig och börja få in en vana att göra det i alla fall en gång i veckan. Man ska ju vara snäll mot sina fötter. Och har man diabetes är det extra viktigt. Tog föresten ett glas av det röda vinet jag fick av Anna till maten. Men tyckte inte det var så gott. Det kanske beror på att jag inte var så speciellt sugen eller så är det helt enkelt inte gott.

Inga kommentarer: