måndag 11 maj 2009

Ändrade planer.

Det var meningen att vi skulle hämta Liam på dagiset i morgon. Men Sandra ringde till jobbet och sa att planerna var ändrade. Dom skulle komma över till mitt jobb redan i dag och lämna honom. Men det gör inte så mycket. Det är bara roligt. Liam är en lätt kille att ha. Nu har vi ätit middag och Liam har varit ute och lekt ett litet tag. Under tiden har jag blivit färdig med boken och skickat i väg den. Nu är det bara att vänta på att böckerna ska levereras. Ska bli kul att se hur dom blev. Bosse syster ville ha en egen bok så jag beställde tre stycken.
Sandra ringde och berätta att det kanske inte blir någon operation i morgon. Flisan börja hosta när dom försökte att sätta dit kanylerna. Dom tog ett beslut att inte fortsätta försöken utan tyckte att narkosen får ta en egen bedömning i morgon bitti. Typiskt, det ska alltid var något. Det får inte flyta på. Det blir att hålla tummarna för en operation.
Själv har jag blivit snorig och hostan har kommit tillbaka. Ska i alla fall ta mig till jobbet i morgon, så får vi se om jag orkar jobba hela dagen. Liam ska jag först lämna på dagis. Det blir en liten omväg, men har gjort det förut och det tar bara en halv timme extra. Och så får jag en längre promenad på morgonkvisten. Nu ska jag fixa "lill -plutten" för natten.
Om du läser det här Sandra ska du veta att vi tänker på er och håller alla tummar på att det ska bli operation i morgon. Om inte så har jag med mig era nycklar till jobbet. Men jag tror att jag kommer att bära med mig dom i onödan. Jag ringer i morgon. Och ta hand om er, försök sova lite du behöver dina krafter i morgon. Godnatt och sov så sött. Kramar.

Inga kommentarer: