måndag 4 maj 2009

Knapp någon hosta kvar

Hurra, idag har jag bara hosta ett par gånger. Kanske har det börjat att ge sig, får hoppas det. Till och med svettperioden är över för den här gången, men den vet jag att den kommer tillbaka. Det får man stå ut med om man inte vill ta östrogen och det vill jag inte ta. Finns för många risker. Det är inte lätt att vara kvinna i övergångsåldern. Men det sägs att även karlar ha en typ av klimakterie. Vet inte vad jag ska tro om det. Bosse verkar inte ha haft några problem i alla fall.
Har jagat Sandra på telefon men hon är inte anträffbar. Kanske har hon glömt telefon någonstans eller så vill hon bara inte prata just nu. Kanske har hon full upp med Flisan. Jag får testa i morgon igen. Mille har sina solglasögon här och jag tänkte att dom kanske skulle vilja veta det. Men han har nog inte börjat saknat dom än. Solen har ju inte syns till så mycket idag. Och i morgon ska det bli mer regn.

1 kommentar:

Sandra sa...

Ha ha, solglasögonen saknar han:)
hi hi, har inte hyaft tid att svara..
Flis vill ha sin mamma just nu:)
Kramar