onsdag 27 maj 2009

Ögonskador?

Jobba halvdag, skulle till vårdcentralen för en ögonbottensfotografering. Ena tanten var så jäktad. Så jag litar inte på deras bedömning, för helt plötsligt hade jag inga skador. Så nu ska jag bara gå vartannat år på kontroll Annat var det förra året. Då fick jag en remiss till ögonkliniken för att jag hade fått fläckar. Läkaren där sa att skadorna var så små så att man inte behövde åtgärda dom än. Han sa att det blir fotografring en gång om året. Får ta mig ett snack med min diabetesläkare och höra om hon fattar något. Hur som helst var det riktig skönt att komma från jobbet ett tag. Var med Sandra upp och hämta barna. Sen var vi hemma hos dom tills Bosse kom och hämta mig. Just nu ser jag ut som om jag vore hög, men synen börjar att bli bättre.

Inga kommentarer: